A cunfigurazione di a macchina è e caratteristiche di a scatula in trè pezzi sò e seguenti:
1, bracciu di saldatura (forgiatura di rame H62) diametru ¢86 mm; A mola di saldatura (lega di rame di berilliu-cobaltu) - 116 mm, durata di vita 5 milioni di lattine; A mola di saldatura inferiore (lega di rame di berilliu-cobaltu) - 90 mm, durata di vita: 1 milione di lattine; Asta di sovrapposizione (Cr12Mov impurtata) durata di vita di 5 milioni (a durata di vita hè calculata secondu l'altezza di u serbatu di 400 mm, è hè ligata à l'acqua di raffreddamentu, a piastra, u filu di rame, l'asta di sovrapposizione hè ligata à a piastra, a regulazione di a pinza)
2, appiattimentu di u filu di rame, trasmissione, tagliu cuntrullatu separatamente.
3, tensione di appiattimentu di u filu di rame (una tensione), tensione di tagliu cù a tensione di u cilindru, è a tensione hè regulabile.
4. Per impedisce chì a deformazione di u filu di rame affetti a saldatura di u prossimu serbatoiu, a seconda rota di appiattimentu di forma hè installata trà e rote di saldatura superiore è inferiore è a seconda putenza di u filu di rame trà e rote di saldatura superiori. Quandu a velocità di saldatura hè più alta, ùn ci hè bisognu di utilizà filu di rame di grande diametru, risparmiendu u costu di u filu di rame.
5, per impedisce a saldatura à alta velocità per via di u surriscaldamentu di u filu di rame causatu da troppu longu è affetta a qualità di a saldatura è faciule da rompe u prublema, in a rota di saldatura superiore è inferiore trà a seconda forma è appiattimentu di u disignu di raffreddamentu à acqua.
6, funziunamentu di u filu di rame cù dui sincronizazioni di sensori di velocità di spustamentu italiani, per assicurà chì u funziunamentu automaticu di u filu di rame ùn si ferma micca u fenomenu.
7, i dui lati di u tipu di disegnu ponu alimentà, a listessa tavola d'alimentazione pò esse aghjustata à un diametru di 50 mm.
8. Quandu si cambia a velocità di a lattina, l'azzioni di u cerchju di avvolgimentu saranu sincronizate automaticamente.
9. U mutore chì spinge a lattina ùn si ferma micca, è manda impulsi per cuntrullà a velocità di alimentazione di a lattina, assicurendu u so funziunamentu sincronu.
10, trasformatore di saldatura per raffreddamentu à acqua, capacità 150KVA, per assicurà a stabilità di saldatura di a saldatrice.
11. A rota di saldatura superiore, a rota di saldatura inferiore è u trasformatore di saldatura sò raffreddati rispettivamente.
12, cumpunenti pneumatichi SMC di u Giappone.
13, Giappone Mitsubishi PLC è guvernatore di cunversione di frequenza.
14, schermu tattile Taiwan Willuntong, tutti i difetti è faciule da aduprà à prima vista.
15, l'uscita di l'inverter di saldatura adotta u driver IGBT Mitsubishi giapponese, u modulu di putenza Fuji giapponese.
16. Apparechju Schneider à bassa tensione.
17, Taiwan Chenggang mutore di decelerazione.
18. U mutore di alimentazione di u serbatoiu adotta u servomotore Mitsubishi
19, tutta a macchina adotta u cuscinettu NSK giapponese impurtatu.
20, cuntrollu cumpletamente elettronicu, senza bisognu di embrague.
21. A scheda di circuitu elettronicu hè fatta di condensatore elettroliticu Hitachi, condensatore Toshiba CBB, circuitu integratu MOTOROLA COMS in ceramica (di qualità militare) è resistenza di precisione giapponese à cinque anelli.
22. U serbatu di prutezzione interna di a pinza adotta parechje file di rulli in acciaio inox, è ogni rota hè girata da cuscinetti per assicurà chì u corpu di u serbatu saldatu ùn abbia micca indentazione evidente; Regularmente equipatu cù una guida di estrazione, faciule da aghjustà.
23. A macchina di bobinatura hè cumposta da 12 alberi (ogni alberu di putenza hè equipatu uniformemente cù cuscinetti terminali à e duie estremità) è trè cultelli per furmà un canale di bobinatura. L'avvolgimentu di ogni serbatoiu hè cumpletatu dopu à trè assi di pre-avvolgimentu, sei assi è trè cultelli di ferru impastatore, è trè assi di avvolgimentu circulare. Supera u prublema di a diversa dimensione di u cerchju di u corpu causatu da u diversu materiale. Dopu questu trattamentu, u corpu di a lattina hè statu srotolato senza bordi è graffi evidenti (u ferru rivestitu hè u più visibile).
24, ogni alberu di a macchina di bobinatura adotta una modalità di rifornimentu centralizzata, cunveniente è risparmia tempu di manutenzione.
25. Per impedisce u prublema di sfregamentu di u corpu di u tank alimentatu à alta velocità, parechji pezzi di vetru rinforzatu sò aduprati cum'è piastra di supportu di u tank sottu à u rullu di a pista di u tank, è i cuscinetti in nylon PVC impurtati sò aduprati per prutege a pista di u tank.
26. Per assicurà chì u corpu di u tank sia mandatu currettamente in a gabbia di prutezzione dopu à u giru, a piastra di prutezzione di u tank di pressione di u cilindru hè pressata in avanti quandu u tank hè mandatu.
27, u cultellu per taglià u filu di rame adotta materiale in lega, longa vita di serviziu.
28, l'interfaccia d'operazione di u touch screen hè simplice è chjara. Sta macchina hè dotata di diverse misure di prutezzione, quandu ci hè un difettu in u touch screen, si visualizerà automaticamente è suggerirà u metudu di gestione. Verificate l'azione di a macchina, u puntu d'entrata/uscita di u controller programmabile (PLC) hè lettu direttamente in u touch screen.
29. U pannellu di a fusoliera è a piattaforma di u serbatu sò fatti di lega d'aluminiu d'aviazione per riduce u fenomenu di riscaldamentu causatu da a currente parassita durante a saldatura.
30. E luci LED sò installate davanti à a macchina è sopra u circulu di a bobina, ciò chì hè cunveniente per osservà u statu di funziunamentu di a macchina.
31. U rack di supportu di u pianu (tipu à pede di carrettu elevatore) hè cunveniente per u caricamentu.
32. Saldatura senza piantà l'alimentazione: quandu a lamina di ferru nantu à u rack di alimentazione hè alta solu 50-80 MM, a macchina darà un alarme, è a lamina di ferru resterà in cima, u rack di alimentazione cascherà, aspittendu chì a nova lamina di ferru sia trasportata, è si alzerà automaticamente, per evità a fermata durante l'alimentazione.
Data di publicazione: 17 di marzu di u 2023